• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Основи безпеки життєдіяльності людини

/Files/photogallery/1048/0-02-07-f9351763e98fce4c5a179d048bccdf6fa26c0c70642d8e72ad3c84c2096336d8_c12285e9.jpg/Files/photogallery/1048/0-02-07-c53e1b9d70661f5a40ad676deef407d4350e833d65b685cf59aa7b55ea4590f1_a08b142b.jpg/Files/photogallery/1048/0-02-07-a220d13c49330855c79ea3aac379ff35e144330d226b05505716f31596497233_df60836b.jpg/Files/photogallery/1048/0-02-07-9a3e40a7f948c11fc3c365725f16dad0e2252a313b2796ea8c8c607b4727c471_f83d8996.jpg/Files/photogallery/1048/0-02-07-996ea9a90132617e6f44b84cd13330e95277db22d919319d01ddbadb59a84ef9_522c920f.jpg/Files/photogallery/1048/0-02-07-829bb2e6990bb85aa06c9f8290610a1b9f4bde6cfa95265877164874ab55d7ab_6337c515.jpg/Files/photogallery/1048/0-02-07-42031112c23c71c94ed8757902d3b07a2a7a7769c36ea0be40d788ece8568d71_a6e57b46.jpg

ТЕЛЕФОНИ ЧЕРГОВИХ СЛУЖБ

Пожежна служба – 101

Міліція – 102

Швидка медична допомога – 103

Служба газу – 104

ПОРЯДОК ДІЙ ПРИ ВИЯВЛЕННІ ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНОГО АБО ПІДОЗРІЛОГО ПРЕДМЕТА

У разі виявлення вибухонебезпечного або підозрілого предмета слід додержуватися наступної послідовності дій:

• Негайно припинити будь які зайві дії поруч з виявленим предметом, зупинити всі роботи, вимкнути обладнання та техніку.

• Звернути увагу оточуючих людей на небезпеку та ініціювати їх відведення на максимально безпечну відстань, але не менше ніж 100 м. При цьому слід зберігати спокій та рівновагу, намагатися не провокувати паніку. У разі необхідності надати допомогу у залишенні небезпечної зони літнім людям, дітям та інвалідам.

• Терміново повідомити про знахідку представників правоохоронних органів та аварійні служби за телефонами 101, 102 та дати максимально- детальний опис виявленого предмету і ситуації що склалася.

Пам'ятайте, що дзвінки за номерами телефонів аварійних служб 101, 102, 103, 104 безкоштовні з будь яких телефонів та можливі навіть за відсутності коштів на рахунку.

• За можливості, позначити місце виявлення предмету за допомогою підручних засобів.

• До прибуття спеціальних служб вжити заходів для обмеження доступу людей до небезпечної зони. При цьому необхідно залучати представників комунальних служб, служб охорони установ та підприємств, які знаходяться поруч.

• Запам'ятати та, за можливості, зафіксувати обставини виявлення предмета, час виявлення, місце розташування, його зовнішній вигляд, характерні ознаки. Звернути увагу на осіб які можуть бути причетні до залишення виявленого предмету, запам'ятати їх прикмети. Для надійної фіксації важливої інформації доцільно застосовувати засоби фотографування за їх наявності.

• Обов'язково дочекатися в безпечному місці прибуття представників спеціальних вибухотехнічних або піротехнічних служб та особисто передати фахівцям наявну інформацію стосовно предмету.

УВАГА! КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!

Торкатися вибухонебезпечного або підозрілого предмета, зрушувати його з місця, проводити будь які маніпуляції з ним. о Будь яким чином впливати на предмет, піддавати його механічному, термічному, акустичному, світловому або іншому впливу, о Самостійно відкривати та перевіряти підозрілі сумки, коробки, валізи, о Намагатись самостійно знешкоджувати вибухонебезпечний предмет, о Використовувати поруч з предметом відкритий вогонь, палити, використовувати електронагрівальні прилади, о Користуватися поруч з предметом засобами радіозв'язку, мобільними телефонами та іншими приладами гцо передають радіосигнали.

Окремий та найнебезпечніший клас вибухонебезпечних предметів складають саморобні вибухові пристрої. В основу конструкцій таких пристроїв покладений принцип створення схеми, яка призводить до поразки цілей вибухом, який може керуватися самими різноманітними способами, кількість яких обмежується лише фантазією та навичками зловмисника.

Велика небезпека таких пристроїв у значній мірі обумовлена непередбаченістю принципу їх дії та різноманітний камуфляж, який значно ускладнює їх своєчасне виявлення.

Наступні характерні ознаки, вказують на можливу наявність вибухового пристрою та викликають необхідність максимального підвищення уваги:

• виявлення в громадських місцях, транспорті сумок, валіз, пакунків, коробок та інших предметів, які залишені без нагляду власників;

• наявність на виявленому предметі ознак стандартних бойових припасів, піротехнічних виробів, або їх частин;

• виявлення елементів тари, упакування, оболонок, обгорток, етикеток від зарядів вибухових речовин та засобів підриву промислового виготовлення з відповідним маркуванням;

• наявність на виявленому предметі частин та деталей, які не відповідають його прямому призначенню;

• наявність на виявленому предметі мобільного телефону, радіостанції, або інших пристроїв, здатних приймати радіосигнали;

• наявність на виявленому предметі електричних дротів, фрагментів електричних схем, антен, світлових індикаторів, ізоляційної стрічки, тощо, які не відповідають призначенню предмета, або функція яких незрозуміла;

• наявність дроту, нитки або мотузки яка відходить від виявленого предмета;

• виявлення предметів які не відповідають навколишній обстановці, або походження яких незрозуміло;

• підозрілі звуки які лунають від виявленого предмета (звук ходу механічного годинника, звук роботи вібраційного механізму або дзвінка телефону, інші періодичні звуки);

• наявність різкого запаху паливно-мастильних матеріалів, ацетону або інших хімічних речовин, що йде від виявленого предмета;

• незвичайно велика маса предмета, яка викликає підозру;

• наявність електричних дротів, мотузок на воротах, дверях, вікнах і інших конструкціях, що відкриваються;

• автотранспорт припаркований в підозрілих місцях, залишений на занадто довгий час, перенавантажений автотранспорт;

місця локального ремонту дорожнього покриття та стін будівель, свіжопофарбовані, свіжоскопані місця, причину появи яких складно пояснити.

Наказ №61 від 27.05.2016 по Козинській ЗОШ І-ІІІ ступенів про посилення профілактичної роботи щодо безпеки життя та здоров"я дітей.

Інформація

про проведення Тижня безпеки дорожнього руху з 16 по 22 травня 2016 року

№ п/п Назва заходу Клас Дата проведення Відповідальні
1 Відкриття Тижня безпеки дорожнього руху «Коли вирушаєш у путь-завжди обережним будь» Єдиний урок з Правил дорожнього руху «Безпека на дорозі-безпека життя» 1-11 1-11 16.05.16 Бондаренко Л.І Класоводи, класні керівники
2. Тематичні бесіди,години спілкування,тренінги Виставка-огляд спеціальної літератури «Дай руку,вулице» Ігротека «Намалюй знаки» 1-11 1а,1б 17.05.16 Класні керівники,класоводи Бібліотекар школи Класоводи 1-х класів
3 Конкурс плакатів «Червоний,жовтий,зелений» Перегляд мультфільмів «Азбука дорожньої безпеки» 5-8 1-4 18.05.16 Вчителі образотворчого мистецтва Класоводи
4 Конкурс малюнків на тему «Знай дорослий,знай дитя-безпека руху це життя» Гра-вікторина по станціях «Знай правила дорожнього руху» 1-4 5-7 19.05.16 Класоводи Бібліотекар
5 Тренінг «Твій безпечний шлях до школи» Вікторина «Дорожня грамота» Лінійка закриття Тижня безпеки руху 9-11 5-8 1-11 20.05.16 Педагог-організатор ЗДВР ЗДВР

Завантажте презентації для вивчення та повторення правил дорожнього руху:

  1. Правила дорожнього руху для дітей.
  2. Зупинка, стоянка, переваги маршрутних транспортних засобів, рух транспортних засобів із спеціальними сигналами.
  3. Повторення правил дорожнього руху в 6 класі.
  4. Правила дорожнього руху для велосипедистів.
  5. Загальні положення правил дорожнього руху.
  6. Вивчення дорожніх знаків.
  7. Гіпотетичні ситуації на дорозі.

Завантажте презентацію "Цивільний захист і безпека життєдіяльності в системі роботи загальноосвітнього навчального закладу Київщини".

Матеріал для засвоєння знань з протипожежної безпеки:

  1. Урок з основ здоров'я у 6 класі "Пожежі в домі".
  2. КВН "Іскру туши до пожежі".
  3. Практичне заняття "Дії населення під час пожежі".

Методичний посібник по наданню першої невідкладної допомоги.

Кiлькiсть переглядiв: 366

Коментарi